R.i.p <3

begravning idag. hemskt ,men endå skönt. tårarna rann på mig ,inte hela tiden . men då o då, satt o kollade runt på alla människer som var där. det kändes konstigt att vi var där för att ta farväl av eva . jag menar, det är eva,
malins mamma skjutsa dit oss o hämta oss, hon sa att när hon hade lämnat av oss o när hon mötte alla ungdomar som gick upp dit så kändes det inte som att det var en begravning. det håller jag med om ,det kändes inte som hennes begravning iaf.
det var nog låtarna jag blev mest rörd av,

Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel ,den passade bäst in.
Du var verkligen en ängel, alla minnen jag har med dig.
du var en av dom första jag lärade känna när jag flyttade in till stan, du fanns alltid där. vi hade våra med o motgångar, men du fanns alltid där. du var alltid min vän . alla skratt o tårar vi delat, du har fått mig på bra humör när jag varit ledsen. du har gjort allting roligt, även om vi hade så bra kontakt på senaste tiden . så älskade jag dig av hela mitt hjärta, det kommer jag lltid att göra. du kommer att ha en stor plats i mitt hjärta.
Eva-Lena Maria Westlund, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och i mina tankar. Vi fick verkligen låna en ängel, och nu ville Gud ha tillbaka denna vackra ängel.
Jag älskar dig .<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0