lära bara skriva av mig.

                      behövde bara skriva av mig lite grann ,                                

                                                                   Lögner.
Varför kan du aldrig tala sanning för mig? Måste du kläcka ur dig den ena lögnen efter den andra för att du är så rädd över nånting som jag inte ens fattar?

Du säger till mig att allt kommer bli bra, men det enda du gör är att såra mig.
Vill inte höra nå mer jävla lögner, vill bara höra sanning från och med nu!
Men det är tydligen för mycket begärt, jävla patetiska idioter!

Känns som att det inte finns så många som jag kan lita på längre,
allt känns bara åt helvete så fort jag tänker på alla jävla skit jag får för allt det här! Medans du kan behandla alla andra med värdighet och respekt!
Är så jävla less på det, less på dig överhuvudtaget skulle man kunna säga nästan.

Patetiska idiot, såra mig fan inte en gång till för då vet iaf jag vad som kommer att hända!
Ni är patetisk allihopa, fan VÄX UPP FÖR I HELVETE!

tack vickan o jimmy, tack för att ni förstår en del av det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0