kryssning snart! ;D

nu har jag skaffat en ny blogg ,kommer inte ihåg nånting på den förra så vi får väl se hur det slutar med den hära :)

i helgen bär det av på kryssning med Wp, kommer kanske bli hur kul som helst , :)
en helg med fulla männsker, får väl se om jag dricker nå den här gången .. :p
känns ju som att jag kommer bli ett mobboffer eftersom att det kommer vara en hel del drygskallar med ;)

har en massa tankar och känslor inom mig som behöver komma ut och det ska dom få ,nån annan gång.
har skrivit av mig lite grann på bdb , fast efteråt kom jag på att jag skulle fixa en ny blogg x)
får se om jag skriver nå mer senare idag , :)

sitter i skolan nu och väntar på att det ska bli lunch , krille boii är sjuk idag så det blir väl inte käka med han :p
men tror Linus och nån till skulle till Maggis så kanske hänger på dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0