praktik .

sitter på praktiken nu, gick hit med kimpan i morse :) var riktigt skönt att gå lite grann,
men var så jävla trött, har inte sovit bra inatt..
haft en massa tankar som gnagit i huvet på mig, massa mardrömmar o gud vet allt.
trodde att allt det där skulle få ett slut nu, men tydligen inte.
orkar inte gå runt med dessa minnen,tankar o drömmar .
drömmar om när HAN gjorde det mot mig som jag ALDRIG kommer att glömma, oavsett hur mycket jag vill...
vad fan tänkte han med?

har bestämt mig för att gå ner i vikt, det kan behövas! så som jag ser ut,
faan ,orkar inte med tankarna längre..
tankarna om att jag vet hur killar vill att tjejer ska se ut, hur dom ska klä sig o hur dom ska uppföra sig.
varför kan ingen vilja ha mig för just den jag är?
för hur jag ser ut, hur jag klär mig, för hur jag beeter mig..
ska det vara så jävla svårt?
kukollonspisshelvete,  ska fan aldrig mer lita på en kille .

men ska väl gå o jobba igen, fast jag får ju typ inte göra nånting .
bara nångång ibland så där, sitter mest o kollar på eller sitter här vid datan o spelar eller nå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0