tillbaka igen ;)

haha jag vet inte varför men jag glömmer hela tiden bort min blogg :)
jag är smaaart ? ja! ;D

helgen var lite fuckad ? den var rolig men endå skit ? :/
vet inte riktigt hur fan jag ska förklara, vet bara att det var roligt att vara med vickna, storebror o storasyster :)
har mått helt jvla piss men det ordnade upp sig ,tror jag .

men nu är jag rätt less igen, konstigt va ? ;)
falska männsker hit o dit, palla bry sig ? nej :)
för jag har mina vänner och jag älskar dom även om jag har vart konstig eller vad man ska säga nu för tiden? :/

har hittat min nya älsklings låt tack vare kimpa :)

hoffmaestro - highway man , :) underbar låt! <3

will you ever love me again , only time will tell.

skiter i kärlek ,är ingenting o ha så vafan :D

nån som kan komma på nån bra tattoo ? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0