FREEEDAAAG!

idag är det äntligen fredag! :D
det betyder att sebastian kommer :D:D


men det betyder även att det är begravning ,jag har fortfarande inte fått in att du är borta.
jag menar, du är eva-lena . du har alltid var stark ,nästan aldrig varit sjuk.
så många minnen jag har med dig, du var en av dom första jag lärade känna när jag flyttade till stan.
har haft så roligt med dig, vi har haft våra motgångar men vi har alltid löst det.
jag kommer ihåg när vi satt på din balkong o rökte vattenpipa, kommer ihåg alla gånger vi har skrattat o gråtit tillsammans.
du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta, du komemr alltid att finnas i mina tankar.
du fick mig att skratta när jag var ledesen, jag älskar dig . <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0