världens bästaste Jonatan [aka heffaklump] <3

vet ni vad jag har ?
jag har världens bästa heffaklump (:
han finns alltid där för mig ,jag fattar inte att jag har klarat mig utan han..
är jag ledsen finns han ,är jag arg så finns han ..
vilket humör jag än är på ,så finns han där ..

Jonatan Härsjö, jag älskar dig för den du är. lova att aldrig ändra på dig ,o att du alltid kommer att finnas för mig ..
du har fått mig att känna att jag verkligen spelar roll, att jag har betydelse.
att jag är viktig i vissa människors liv, som i ditt.

jag är så jävla glad över att jag har dig, du gör så att jag har nånting att leva för.
du ger mig ett ljus när det är som mörkast, du ger mig hopp när allt känns värdelöst.
du ger mig den vänskapen, att jag blir glad när jag vet att du finns .

damn it! I fucking love you!


" vi ska alltid vara vänner ,visst? alltid.."

jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra, bästa vän. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0